در اداره کل تامین اجتماعی کرمانشاه
راه اندازی سامانه ارتباط با مشتری
مدیر کل تامین اجتماعی کرمانشاه گفت: در این کارگاه سامانه ارتباط با مشتری در استان کرمانشاه به عنوان سومین استان بعداز استانهای البرز و آذربایجان غربی راه اندازی شد.
به گزارش
خبرگزاری صدا وسیما مرکزکرمانشاه، حمیدرضا قاسمی با بیان اینکه هدف نهایی و کلان سازمان تامین اجتماعی کسب رضایت
ارباب رجوع و خدمت به مشترکان اجتماعی است، افزود: راه اندازی سامانه مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM نماد واقعی تلاش صادقانه سازمان تامین اجتماعی در خدمت رسانی شفاف و بدون واسطه با بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران که خود سهامداران و صاحبان اصلی سازمان تامین اجتماعی هستند، است.
مدیر کل تامین اجتماعی کرمانشاه از همکاران خواست از تمام ظرفیتهای نهفته در سامانه فوق برای روان سازی امور مخاطبان سازمان و کسانیکه به هر نحوی نیاز به مشاوره و کمک بیمهای و درمانی دارند، استفاده کنند.
در این نشست کارکردهای سامانه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) معرفی شد و دامنه خدمات آن شامل شماره ۱۴۲۰، ۱۰۰۰۱۴۲۰، پیامهای صوتی، مراجعین حضوری، پرتال CRM.tamin.ir، شکایات و در خواست ها، نمابر یا فاکس، ایمیل، رسانههای اجتماعی و سایر نرم افزارهای مربوطه اعلام شد.
رانندگان تریلی اتوبوس وکامیون هم ۹۰درصدشون سرویسی حقوق میگیرن ومضاف براین ۹۹درصدشون مستاجرنیزهستن پس برای تامین این هزینه ها بایدپارا روی گازفشاربدن
نتیجه تصادفات مرگبار هست که یکطرف تصادف کامیون تریلی یا اتوبوسه لطفاتجدیدنظرفرمایید